Volterra

21 mei 2023 - Volterra, Italië

We hebben de reis naar Volterra in tweeën gehakt. Vrijdagavond lekker in een hotel geslapen, en heerlijk gegeten op een prachtige plek. Dat waren we wel even aan toe. Gisteren zaterdag deel twee. Het eerste deel was genieten, Toscane zoals je het op de fiets wilt beleven. Het laatste stukje was een uitdaging, ruim 500 hoogtemeters met volle bepakking om bovenop de berg in Volterra te komen. Trots op mijn liefie! Vandaag begon met zon! Heerlijk voor de tent ontbeten. De hele dag in Volterra geweest, en prachtig middeleeuws stadje. Daar was het druk vanwege een "cosplay" evenement, allemaal mensen die zich als hun favoriete karakter hadden uitgedost. Heerlijk site-geseed, op terrasjes gezeten en rondgewandeld. Om vier uur was het feest voorbij. Inmiddels zitten we alweer een uur op de camping te wachten tot de zwarte regen-en onweersbuien weer voorbij zijn, het blijft wisselvallig. Zo boodschappen doen, koken en dan de buienrader voor morgen bestuderen. Onze laatste volle dag in Volterra, dinsdag op naar Siena!

1. Nioud:
    21 mei 2023
    Gelukkig dat we weer wat horen, jullie wegen nog niet ondergelopen dus.
    Van het prachtige plein in Siena krijgen we toch wel een plaatje??
    Zet door en geniet.
  2. Marianne Vroemen-Wijdeveld:
    21 mei 2023
    Mooie foto’s
    Hopelijk blijft het nu droog ?
    Veel fietsplezier samen